• Traktujemy naszych Klientów tak jak sami chcielibyśmy być traktowani
  • Zarządzamy i administrujemy nieruchomościami
  • Zarządzamy najmem lokali

O firmie

KIMDOM

KIMDOM to Firma z siedzibą w Słupsku, zajmująca się zarządzaniem najmem oraz profesjonalnym zarządzaniem nieruchomościami przejętymi od Deweloperów, Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych, sprzataniem obiektów a także doradztwem i szkoleniami z zakresu RODO (ochrona danych osobowych).

Czynności zarządzania i administrowania wykonywane są przez osoby posiadające już wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu, administrowaniu oraz gospodarowaniu nieruchomościami.

Posiadamy Licencję w zakresie Zarządzania Nieruchomościami. Wykorzystywane przez nas nowoczesne i sprawdzone rozwiązania, autorskie oprogramowanie do obsługi nieruchomości, stała komunikacja również za pomocą poczty elektronicznej sprawiają, że współpraca z nami jest wygodna i bezpieczna. Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami zdobywane i wykorzystane jest od 2002 roku, a wiedza i umiejętności poparte są wysokimi kwalifikacjami.

Do każdej Wspólnoty Mieszkaniowej podchodzimy indywidualnie, pamiętając, że to właściciele nieruchomości są jej gospodarzami i decydentami, a my działamy po to, by pomóc Państwu w realizacji planów i aspiracji oraz w rozwiązywaniu problemów.

KIMDOM – to przede wszystkim rozwiązania nowoczesne, które usprawniają proces zarządzania obiektem, a dla użytkowników oznaczają szereg udogodnień, m.in. możliwość:

  • przeglądania dokumentacji WM on-line,
  • głosowania uchwał przez Internet,
  • elektronicznego obiegu dokumentów,
  • śledzenia na bieżąco swoich rozliczeń za pomocą panelu administracyjnego dostępnego w naszym serwisie internetowym.

Jeżeli oferowane przez nas rozwiązania wydają się Państwu ciekawe, podobnie patrzymy na kwestię roli zarządcy lub administratora we Wspólnocie Mieszkaniowej, chcecie Państwo, abyśmy pracowali dla Was, służymy swoim czasem, warsztatem i pomysłami…

Drugą formą działalności jest DORADZTWO I SZKOLENIA Z ZAKRESU RODO,

RODO, czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych 2016/679, które zostało przyjęte 25 maja 2018 r. i po dwóch latach od tego dnia zaczęło obowiązywać we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Wszystkie podmioty, które podlegają RODO, powinny być przygotowane do jego stosowania, a podlegają mu wszystkie podmioty prywatne i publiczne, które przetwarzają dane osobowe (czyli takie, które pozwalają zidentyfikować osobę), zarówno swoich klientów, jak i pracowników.

W ramach świadczonej usługi opracowujemy dokumentację oraz procedury niezbędne do sprawnego wdrożenia RODO w firmie lub instytucji. Służymy swoim wsparciem, ponieważ wiemy, jak trudne jest to zagadnienie i jak skomplikowany może być proces wdrożeniowy. Specjalizujemy się w dziedzinie ochrony danych osobowych już wielu lat, co pozwoliło nam zgromadzić wiedzę i kompetencje, umożliwiające wprowadzenie niezbędnych zmian w każdej firmie lub instytucji, z dowolnej branży.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.